pigg morsa 6 veckor innan BF

har typ ingen tid för bloggen nu för tiden, jobbar varje dag denna vecka så när jag är hemma finns det inte mycket tid för annat än mat sängen och tv'n. förra månaden jobbade jag i snitt 6 dagar i veckan och jag kan erkänna att det minst sagt lönade sig nu när lönen kom, men har sparat lite och köpt säng och kamera så nu finns inte mycket kvar endå..Känner att jag nog skulle orka jobba lika mycket denna månad för sen är det ju slut på jobb, eller nja kanske jobbar lite i april endå får se hur pigg jag är.
Känns nästan skrämande att jag är så pass pigg och inte har några "komplikationer" fortfarande så här långt in i graviditeten (knack knack ta i trä). Nej men jag vill inte bli en lat tjockis som bara ligger i soffan och väntar på bebis, det finns nog gott om tid för det sen för jag tror jag kommer gå över tiden i alla fall en vecka. Hoppas bara hon inte vill komma ut tidigare typ när jag är på jobbet, det är mardröm scenariet att vattnet ska gå mitt i natten på jobbet och man ska få hålla på att försöka få in ny personal samtidigt som man har värkar och måste tvätta bort fostervatten från personalsängen, haha nej fyfan :(
Okej nog om det, idag har jag jobbat med mitt kontakt barn och vi hade jätte trevligt, han är såå gullig mot mig. Har aldrig fått så många komlimanger av någon som jag får av han, det går knappt en minut (överdriver inte) innan man får höra hur grym å snäll eller underbar man är. Vi var i stan och bara åkte rulltrappor i en timme också till hans stora glädje :) När jag lämnat honom åkte jag hem och möttes av en glad Kenzo. Tog med honom till tumba där mötte jag Lina.Släppte Kenzo i en dagis inhängnad så fick han springa av sig. Imorrn måste jag gå upp en timme tidigare än planerat eftersom kenzo ska vara själv medans jag jobbar. Jag måste trötta ut honom rejält innan jag åker till jobbet, slutar som tur är vid 1 så han blir inte själv länge men får endå dåligt samvete för att han ska vara sälv lilla bebisen...Nu måste jag ta en dush och sedan ska jag mysa ner mig i sängen med Kenzo. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0