min "måndag"

åå nu har jag haft min "helg" jobbade hela förra veckan så fick aldrig någon helg utan den har varit nu i måndags och tisdags, har varit jätte skönt med sovmorgon.  Igår på självaste fettisdagen gick jag upp kl 11 och åkte till salem till mina chefer, lämnade lite papper och bytte några ord. cheferna gav mig beröm från två brukare jag har jobbat med förra veckan och det är så skönt när man får lite credd för det man gör :)
Efter det lilla besöket åkte jag och kenzo till rönninge där tina väntade på oss, vi gick en rejäl promenad på sjön och kenzo fick springa lös. Han njuter verkligen av varje sekund .
Och kvällen sedan blev chill med en massa godis ätande, hihi det var ju trots allt fettis dagen då får man svulla. Idag är det däremot inte fettis dagen men det har jag ignorerat. Åt både en korv med bröd och en svullstig bulle till lunch. Dock har jag promenerat i drygt 2 timmar, och ska snart knata ut på yttligare en lång promenad innan det blir mörkt. Kenzo behöver verkligen mycket motion och jag med, även idag fick han springa lös på sjön, men tullinge sjön. Tror vi ska gå på den till tumba nu :) det kommer grisen gilla.
Imorrn blir det barnmorska vilket innebär mätning av magen, vägning av mig och till min stora fasa blodprov :(

min helg i bilder



sista bilden har tina tagit :)

Kenzo är en amstaff på 1 och ett halvt år. Han kommer från dåliga hemförhållanden där det slutat med att förra ägarna anmälts för vanvårdnan hemskt. nu bor han här och stormtrivs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0