jeans lycka!

Innan jag skulle iväg idag gjorde jag ett djärvt beslut om att prova några jeans, har gjort det förut och fått upp dom över låren men höfterna är ivägen. Idag gjorde jag de igen men med ett par lite äldre ofinare och JAG FICK PÅ MIG DOM. kanske med nöd och näppe eftersom mina höfter spräckte dragkedjan men endå, jag kan ha mina gamla jeans det är mer än vad jag vågat hoppats på. Eftersom dragkedjan nu är pajj får det bli mina preggo jeans de veckor som är kvar nu. När jeansen var på så var det tänkt att jag skulle lämna kenzo ensam hemma och åka till mamma i huddinge men han gav mig sån ledsen blick så han fick hänka. Väl hemma i huddinge märkte jag att det var ovanligt många hundar och såklart var det folk där så kenzo fick sitta i bilen medan jag lämnade en räkning och kela lite med små hundarna sedan gick jag igen. Ska väl dit imorrn igen då utan kenzo så jag kan ringa och boka uppkörning har jag tänkt.. 
efter det korta besöket promenerade vi tillbaka till  H centrum för jag tänkte köpa semla från castello men icke! dom tar inte kort och påkortet fanns 93 kr så jag kunde inte ta ut heller. Har typ aldrig längtat så mycket efter lönen som nu, även fast jag vet att det antagligen inte kommer bli någon höjdar lön..
Just nu är jag lite små öm i svanken så det blir vila fram till stefan kommer hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0