happy

idag har varit en händelserik dag, jobbade ju inatt och gick därför upp i tid, men tydligen inte tidigt nog eftersom avbytaren kom 20 min tidigare när jag stod i pyjamas och borstade tänderna. å vad sånt stör mig. Aja det är väl bättre än att vara sen men det är ju lite jobbigt när man inte bäddat eller gjort sig klar än för man blir ju ganska stressad när det är någon annan där. Efter jobbet åkte jag direkt till BM. Tog bara en halv timme och vi gick igenom lite av mitt förlossningsbrev, mätte blodtrycket på mig, magen och lyssnade på bebis hjärta. Allt var bra och Minjah börjar bli riktigt stor, MEN hon är inte fixerad ännu!! är i vecka 36 och det är 4 veckor kvar till BF så vid detta laget borde hon vara fixerad. har tänkt en del på detta idag och ska be dom mäta mitt bäcken nästa gång för att kolla att det inte är för trångt. När jag sedan kom hem var Ann här och jag fick en jätte söt blomma och ännu sötare kort :') . Hann inte prata så mycket för hon skulle iväg till jobbet och jag hann bara få i mig en snabb lunch innan jag åkte iväg på nästa jobb uppdrag.
Åkte in till stan med lilla favoriten, när jag lämnat honom på pianot gick jag bara över gatan och så satt bästaste tina där i frisörstolen med slingmössan på huvudet. Hann snacka lite skit innan det var dags för henne att skölja ur sin färg och för mig att hämta lilla grabben. På tåget hem charmade han alla och bad folk att kolla på mig för att se hur gullig och snäll jag var, haha kan inte annat än att bli på toppen humör när man är med honom. Fick hoppa av i tullinge också så kom hem lite tidigare. skönt!
Nu ska jag möta stefan nere vid affären så vi kan handla lite food.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0