Graviditets fakta

1. Nuvarande graviditets vecka: 36
2. Vilken vecka fick du positivt besked: ingen aning, men kanske runt v 7-8
3. Mådde du illa under din graviditet: ja det gjorde jag i början
4. Vad är ditt bebis kön: flicka
5. Vad är ditt barns fullständiga namn: Minjah Linnea Pauline Lundberg
6. När kände du första foster rörelserna: Ganska tidigt har jag för mig, kanske runt v 16-17 började jag känna något i magen.
7. När kände du första sparken: Ca vecka 20
8. När kände pappan första sparken: Någon vecka efter vecka 20
9. Hur mycket vägde du innan graviditeten: 48 kg
10. Hur mycket väger du nu: 62 kg
11. Har din kropp förändrats & hur: Såklart! blivit tjockare och fått 2 väldigt små bristningar på brösten, men mer än så är det inte.
12. Har du en strimma på magen: Strimma? ja en mörk rand
13. När tror du att du föder: Någon gång runt påsk, typ 24 april
14. När tror pappan att du föder: 17 april
15. Hur är din bebis läge nu: Huvudet ner men fortfarande ruckbart
16. Är du nervös inför förlossningen: Nej inte direkt, kommer få gå igenom det ovavsett om jag är nervös eller inte.
17. Går du på föräldrar grupp: nix nej icke
18. Var din graviditet planerad: varken eller.
19. Vad känner du av mest sparkar/rörelser: känner av allt där inne lika mycket
20. Vad är ditt och pappans fullständiga namn: Jasmine Emilia Susanne Lundberg.
 Stefan Björn Magnusson


Kommentarer
Postat av: Tess

Åh tänk att den här veckan födde jag ;) åh åh åh vad jag längtar till fredag <3

2011-03-16 @ 22:16:27
URL: http://tschmidt.blogg.se/
Postat av: jasmine

aaa helt galet :D aaaaa jag med!! <3

2011-03-17 @ 12:49:18
URL: http://jasminelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0