fredag igen och äntligen löning

herregud veckorna flyger verkligen iväg!! Nu är det fredag igen och magen har blivit en vecka äldre, 37 veckor nu.
vaknade någon gång vid 9 imorse helt utvilad men med lite små förvärkar. Gick upp och började dagen med att betala räkningar, förberedde BB väskan men bara Minjahs del, sedan gick jag och kenzo ut och jag passade på att hämta ut mitt hm paket som jag trodde hm hade glömt bort att jag beställt. Där i hittade jag en sommar klänning, sommar byxdress, halsband, armband och sängkläder och 2 par mini leggins till Minjah och så en liten söt hello kitty pyjamas också men den såg ganska stor ut trots att storleken var 50 (0-1 månad)..När alla små paket var öppnade var det frukost dags och precis när jag hade ätit klart kom Ann hit. Vi hade lite girltalk medan stefan gadda. Vid 2 åkte Ann så jag gjorde mig i ordning och pös iväg till huddinge. Förutom att mysa med hundarna, åt jag semla och ringde jag trafikskolan som ska boka in mig på uppkörning inom snar framtid.yeah!
Nu kommer snart max och hämtar upp mig för storhandling på willys.



Mara myser



alla vill vara med och mysa


men inte lilla preggot lollypop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0