dopet

Dopet var jätte fint och det var en till unge som döptes som inte va lika rar som melissa utan den grät hela tiden medan melissa var jätte duktig och höll humöret uppe. Efteråt bjöds det på massa gott, det fanns smörgåstårta som jag faktiskt smakade på, äter aldrig de annars för det är så mycket ägg i men jag tog en liten bit och lyckades äta upp nästan hela. Sedan åt jag massa gott fika, sockerkaka,kakor,kex och Tinas goda cupcakes. Jag valde såklart den med vit chocklad. Nu är jätte trött, har ont i halsen börjar bli snorig och känner mig varm :(
Funderade på att gå ut och äta med frugan men jag börjar bli jätte hungrig redan nu och vill inte lämna Kenzo ensam igen, tror att jag går till pizzan en bit bort med vovven så blir det 2 flugor i en smäll. Har också en ben and jerrys i frysen som väntar...

 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0