äntligen dags att få pusta ut

eftersom jag fick vara hemma hela dagen idag har det blivit en fixar dag. har varit igång sedan kl 1 idag med att tvätta,skura,damsuga fixa och dona. Kenzo och jag tog lunch paus vid 3 då vi delade på en skål med yougurt och flingor, sedan var det full rulle igen. Fram och tillbaka till tvättstugan..i 7 timmar! Egentligen hade jag tänkt att hinna med en massa andra saker idag  men fan va skönt det är nu när exakt allt från soffan till spjällsäng kläder är rent.  värte!
har fått värsta fixar mani och vill få organiserat i vartenda litet vrå. Hitills är badrummet och garderoben avklarade helt och hållet och efter helgen hoppas jag att sovrum och vardagsrum också blir det.
Nu är jag JÄTTE HUNGRIG så ska hugga in i min ost och skink pasta!




Kommentarer
Postat av: Jenka

Va fint badrum, Jag langtar tills jag kan komma hem till er och vara "the guy on the coatch";) .. eller barnvakt skulle man ju inte heller tacka nej till

2011-04-04 @ 00:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0