a bad day...

Min dag har väl knappast varit den bästa. En hel del drama som har gjort mig jävligt ledsen. Orkar inte att det ska vara ett val, tycker inte heller det borde vara ett val. Men skitsamma nu är det som det är och det enda som kan göras är att motbevisa.
Något som är positivt är att hemmet är i stort sätt klart, så skönt! kvar är nu en vägg som ska tapetseras, om målning av bokhyllan och sedan in med skötbord och spjäll säng. Sen får gärna bebis komma ut :)
Minjah har fått en egen låda nu också men hon har mera kläder som inte får plats där så på något sätt måste jag maka på mina grejer så hon får en till låda, det behövs väl snart en hel liten garderob .
någotannat positivt är att om en halv timme börjar En unge i minuten (det heter väl så?)




Fått ordning på "the walk in closet" har till och med färg kordinerat mina klänningar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0