helg mys

igår vid halv 3 kom sandra och hämtade upp mig stefan minjah och kenzo och så rullade vi ut hem till grödinge. Där var vi hela dagen och kvällen,minjah fick bada i en mini mini pool och fick då användning av sin baddräkt för första gången, kenzo fick leka med sin bästis högtrycks tvätten medan vi åt äppelpaj,grillat och massa annat gott. Rullade typ hem efter den dagen! När vi kom hem skulle jag och stefan kolla klart på 'dinner for schmucks' för andra gången men jag hann såklart somna så får väl kolla på den idag för tredje gången.
idag har jag jobbat 3,5 timme typ, det gick ganska bra tills jag prata med stefan som sa att Minjah vägrar ta flaskan, SKYNDA HEM! då blev jag såklart rätt så stressad och bara längtade hem till min prinsessa. När jag väl är hemma så hade minjah endå lyckats äta lite ur flaskan och va en riktig trött mössa så nu sover hon på mitt bröst :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0