trött stugan

klockan är över 10 och jag är inte trött, woho kors i taket! Inte har jag sovit middag heller, utan tror det beror på lilla Minjah som börjar sova allt längre i sin egen säng. Igår la jag henne där halv2, då var hon fortfarande vaken men garanterat mätt och belåten så hon somnade där efter bara några minuter sedan vaknade hon inte förens halv 7 imorse. skönt
hoppas den där sov rutinen håller i sig. Nu är det jag som är den pigga här hemma för en gångs skull, stefan ligger helt deckad på soffan, minjah är nybadad och har somnat inlindad i sitt badlakan och till och med kenzo har deckat. Ganska tråkigt endå att vara vaken själv men efter att jag rastat kenniz för kvällen hoppas jag också att jag blir trött borde inte vara något problem för imorrn ska jag gå upp riktigt tidigt och ta ALL tvätt som vi samlat på oss alldeles för länge samt stor städning här hemma vilket också var alldeles för länge sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0