summer time

vädret här är ju på top nästan varje dag så känns så dumt att sitta framför datorn, men nu medan minjah ammar tänkte jag passa på att sammanfatta de senaste dagarna.
i fredags var jag ute lång prommenad med kenniz och vagnen innan jag åkte till salem  för att lämna lite jobb papper. Mötte min bohem jennica och vi gick tillsammans ner till tåget där vi mötte mártin innan vi skiljdes åt. På kvällen var jag med tina genom telefon ;) sen vid 2 tiden lyckades jag få Minjah att sova. Sov 4 timmar sen gick jag upp för att jobba. Älskade frugan kom då hit och hämtade M så jag kunde sticka iväg till jobbet. Jobbet denna helg var jätte roligt, var på tomtits och käka donken sen åkte vi. Jag åkte direkt till huddinge mötte tina, anette och min dotter som hade vägrat ersättnings mjölk så när jag tog henne var hon såklart jätte hungrig. Vi satte oss i en park i huddinge, minjah fick äta medan fru och jag snacka skit. Därefter rulla jag hem tll mamma och pappa, dom var på landet så var där själv. Inte helt sälv dock syrran kom över och gjorde mat och hade med sig snask så vi hann sola, äta god mat och slappa framför tvn innan det bara blev jag och Minjah. När jag vaknade på söndag morgonen hade minjis bajsat igenom sin pyjamas så det blev bad för hennes del och för första gången  badade vi tillsammans :) när vi båda var rena och fina gick vi till huddinge där jag blev tvungen att köpa en tjock tröja till henne ( hade inte räknat med att det skulle bli lite kyligt när jag packade hennes reseväska) sedan rulla vi vidare till kärrtorp. Där var min bästa vän tinas BABYSHOWER. Både elin och tina hade lagt ner ett jätte fint jobb på alla tårtor och bakelser som fanns där. Babykära elin hade såklart köpt de bästa babypresenterna så det kändes som mina gåvor var köpte på uff eller nått :p
Det var en trevlig babyshower fika iaf och halv 8 åkte jag minjah och mira hem. När jag och lilla M kom hem till pappa så ville hann leka lite med Minjah och vad gör hon då? hon börjar as garva!! två gånger gav hon ifrån sig ett riktigt härligt skratt åt sin pappa som blev så rörd att han började gråta. nåväl det börjar bli för svettigt för att sitta här och jag måste göra mig i ordning för vi ska hem till grödinge idag.










måste lägga till :
Min bästa vän min kära fru. älskar dig för att du ställer upp i vått och torrt och för att du är den jag kan berätta ALLT FÖR  <3

Kommentarer
Postat av: <3

fina wifeeey älskar dig med mitt körsbär!! <3 <3 <3 och vadå uff hahaa :( de var jättefina och bra presenter!

2011-06-07 @ 09:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0