sjukling

när jag vaknade imorse kände jag direkt att detta kommer inte bli en bra dag. Har jätte ont  halsen så jag kan inte ens vrida huvudet , samt huvudvärk som gör att jag bli alldeles yr när jag ställer mig upp. Så idag blir det till att stanna inne, har gått en liten runda med kenzo och pantat burkar redan men mer än så tänker jag inte anstränga mig idag. Ska ligga i soffan inlindad i filtar med minjah hela dagen dricka massa vatten och äta iskall yogurt som svalkar i halsen...

tänker ligga inbäddad som tina lillebror hela dagen


Kommentarer
Postat av: Anonym



Hoppas du blir frisk snart så vi kan ha girl time! <3

va fint baddräken satt föresten :)

LILLEBROR!! :D bäst

2011-06-14 @ 20:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0