national dagen

vilken underbar dag det har varit idag, lyckats fått tillbringa flera timmar i solen. varit hemma hos svärföräldrarna ända fram till typ halv 9. började med en fika och därefter åkte Ann iväg och köpte ammnings napp till mig eftersom Minjah vägrar amma utan den där skiten, gud vad jag ångrar nu att jag började med den. Men efter att hon fick i sig lite föda blev hon nöjd vilket är det viktigaste. Sandra micke och minjahs kusse Liam kom förbi också. Sedan när farmor Ann började blåsa såpbubblor åt Liam kom Kenzo på att dom var ju ganska roliga att försöka fånga vilket bjöd på en underhållande show :) Kenzo har verkligen levt the good life idag.
Nu sover Minjah i pappas famn så det blir nog dush för mig sedan ska jag kolla på Mulan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0