känner mig som en kriminell

imorse efter att jag ätit frulle så låg minjah fortfarande och sov så jag ville inte väcka henne genom att lägga henne i vagnen men jag ville verkligen ut i solen. Så jag tar med filt och hoppar ut genom sovrums fönstret där det finns ett litet tak, bäddar upp och lägger mig och solar men jag fick typ ångest av att vara där. Kändes som om jag gjorde något jätte busigt, kände mig som om jag var kriminell ! Så där var jag typ 10 min innan jag hoppade in igen och la minjah i vagnen för att sedan knata ut. var ute minst 1 timme och sista biten tyckte kenzo nog var jobbig, för han gick bakom mig och jag fick nästan dra hem honom. Nu är vi återhämtade och det är faktiskt svettigare här hemma så går nog ut snart igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0