insomnia

jahopp inatt igen, legat i sängen 2 timmar snart ihopp om att somna men för mycket tankar som snurrar i mitt huvud. På dagarna rullar det på.Man har saker att göra och för det mesta är min lilla baby vaken och överväldigar mig med sina små framsteg. Hon ger mig sitt leende som gör så att man slutar tänka, glömmer allt det jobbiga. Men sedan kommer natten krypandes tillsammans med det jobbiga...
För bara några dagar sedan förändrades mitt och framför allt min kärastes liv för all framtid. Det gör ont i mig att tänka på de som hänt och måste nu vänja mig vid tanken på att livet och framtiden som jag tänkt mig inte kommer att bli den jag trodde det skulle bli. det kommer inte bli det du trodde de skulle bli.
 Önskar det fanns något att göra för att ändra på det här men det går inte, kommer aldrig att gå.
Jag hoppas bara så innerligt att du orkar ta dig igenom det här för jag vet att du har kraften i dig, du är stark och så fort du känner att du tappar orken då kommer jag alltid finnas vid din sida och hjälpa dig att finna den igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0