human centipede

sjuk film vi har sett idag, männskliga tusenfotingen något B men helt crazy. Att bli fast sydd med munnen in i någons anus är ju lite utöver det vanliga. Stefan somna såklart men vi andra satt uppe och irreterades över alla extremt korkade människor som alltid är med i skräck filmer. Sedan 20 över 11 följde jag och kenzo, jennica å marre till tåget och efter att jag kom in har jag bara ammat, minjah somnade dock en stund då la jag ner henne i sin säng men där låg hon bara någon minut innan jag hörde att hon låg och snaska på sin hand, då kunde jag inte låta bli att ta upp henne igen. Nu har hon somnat här igen så måste passa på  att lägga henne för om ca 4 timmar är det dags igen,natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0