bvc

imorse gick jag motvilligt upp vid 9 för att bege mig till föräldra gruppen. Var jätte trött så hade inte alls någon större lust att gå dit men när jag väl var där var det helt okej. satt och snacka en massa baby problem 1 timme sen var det dags för vägning och mätning. Jag var först med att ta av minjah kläderna och gå dit. Nu väger hon 5040 gram och är 56 cm lång. alltså har hon gått upp ett halvt kilo och växt 2 cm på 2 veckor, här går det undan ! på vikten ligger hon fortfarande över "medel" men på längden har hon gått ner till "medel" sträcket. Inget konstigt med det hon är bara lite knubbig helt enkelt, precis som en bebis ska va!
Efter bvc gick jag ut med kenzo innan mamma hämtade upp mig och M. egentligen skulle kenzo få hänga med men tvärr fanns det löp tik där så det gick inte. hos mamma blev det fika och solning innan vi åkte hem igen. Ikväll blir det fiskning för familjen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0