bb

min och Minjah's dag har spenderats på södersjukhusets BB. jätte mysigt har vi haft det med tina och mini bebisen vicktoria, hon är verkligen den minsta människan jag någonsin skådat. Minjah såg ut en jätte i gemföresle. Liten och späd är hon men såå söt, och man ser tydligt redan nu både mor och far i henne!
tina och jag har inte gjort mycket annat än tagit en fika men endå så rusade timmarna iväg och precis innan jag skulle gå kom Anette tim milla och melissa dit så det blev fort väldigt trångt men Minjah och Melissa hann hälsa på varanndra vilket var till melissas stora glädje men inte Minjahs för hon blev jätte rädd för henne när hon skratta!



Kommentarer
Postat av: Tess

Vad sööööta :D

Hihi om du tyckte hon va liten skulle du sätt Alicia. Hon va ju ännu mindre :p

<3<3 saknar er!

2011-06-15 @ 23:16:18
URL: http://tschmidt.blogg.se/
Postat av: tina

Älskade ungar :D haha stackars m blev rädd såg så roligt ut! Snart kmer man inte ens märka nån åldessskillnade mellan de tre! Längtar :) <3

2011-06-16 @ 00:42:54
Postat av: jasmine

tess: haha aaa shiiiet,va galet, känns som om man inte kan bli mycket mindre. Vad vägde Alicia??

Saknar er också <3 måste ses när du får paus i flyttandet!!!



Tina: Hahah jaa!! neee jag vet, det ser ju inte ut att vara över 6 månader mellan Meliisa och Minjah :P ...nästa år ;)

<3

2011-06-16 @ 11:34:41
Postat av: Tess

2375 tror jag men hon va bara 47cm :p pluttttttt!!

Hon hade ju strl 40/44 haha!

Vi flyttar om 6dagar sen blir det tomt häng och babypool hemma hos oss :D

2011-06-16 @ 13:11:39
URL: http://tschmidt.blogg.se/
Postat av: jasmine

oooh lilla pluttis ^^, mini size ;)

åå jaa!! baby pool häng å mamma solning ;D i like it!!!

2011-06-16 @ 15:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0