återbesök

idag åkte  jag och minjah iväg på återbesök hos min gamla barnmorska, tog blodtryck på mig och allt annat jag fick göra när jag var preggo. Då ingår ju självklart vägning och enligt deras gamla våg väger jag nu 48 kg, back on track alltså men vet inte om jag vågar lita på den vågen den var så gammal men och andra sidan kan jag ju ha alla mina gamla kläder så det är inte helt omöjligt att jag väger som förrut... När vi kom hem gick vi och la oss och vila men vi råkade somna och vaknade när stefan kom hem. dags för en väldigt sen middag nu!

Minjah låtsas snusa ?


Minjah i väntan på att åka till babyland


Minjah i sin nya babysitter som hon fick av mormor



Minjah är lite surig



minjah just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0