våfflor o saft

imorse hade jag ställt klockan för att inte sova till halv 2 som igår. Väl uppe var det prommis som gällde sen hade jag tänkt att åka till huddinge å träffa syrran hos mamma och pappa men då märker jag att stefan fått med sig mina nycklar som tur är jobbar han inte längre bort än rönninge. Åkte iaf dit med hund och barnvagn på GAMMALT TÅG hämtade nycklarna sedan till huddinge. Då lämnade jag kenzo hos jossa och benny som åkte bil och gick hem med minjah. Väl hemma kokade jag mer sylt och åt en massa våfflor. Ringde till vetrinären också som tydligen gått på semster idag, suck! Minjah sov 1,5 timme på dagen också så jag lyckades äntligen få lite tid i solen innan vi åkte hem igen. Snart kommer jennica hit och så ska vi ha fredags mys med film men innan dess tänkte jag försöka få ner henne på en strand prommenad så kenzo får bada lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0