juli dag

imorse fick jag en riktig sovmorgon av minjah, 11 eller kanske till och med halv 12 gick vi upp efter att ha gosat i sängen ett tag, och då ska det tilläggas att minjah numera sover från 01 tiden och sedan hela natten lovely!
Vi gick dirr ut på en promenad med kenzo och svängde förbi matextra för inköp av blöjor (ny storlek) men där hade de inga pampers så gick till konsum istället där dom inte heller hade de så fick bli libero fast jag föerdrar pampers. När vi står i kassan och betalar kommer stefan och överaskar oss. Han hade smitit från jobbet tidigare och de glädde mig minjah och framför allt kenzo pappa gris. när klockan hunnit bli halv 3 kom sandra hit och hämtade upp oss och så rullade vi hem till grödinge. Där väntade det ett paket åt Minjah med fina kläder i från stefans farbror med familj! Efter paket öppning och matning för minjah vart det fika x2, först bulle och te sedan Ann's goda päron paj. Efter all fika vart minjah och stefan lite trötta så dom låg på soffan och tog en eftermiddags lur tillsammans medan Ann sandra och jag satt ute och lekte med kenzo och Liam.
Det var den här dagen det, imorrn ska jag förhoppningsvis träffa min fru!
hehe tydligen bara stefan och Minjah som fastnat på bild idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0