tillbaka igen

har inte hunnit sitta så mkt framför datan senaste dagarn för jag har gjort massa nytta istället! fast idag har jag inte gjort något alls förutom att gosa med minjah, gud va hon börjar konversera med mig. och riktigt mammig är hon också, förut var pappa favoriten som kunde få henne att skratta men nu är det ombyta roller, det är morsan som gäller!
Nu är jag jätte hungrig och ska ställa mig och laga en fet pasta och efter maten måste jag rensa minjahs garderob och lägga undan de kläder som är för små, känns lite bittersweet faktiskt!
minjah's överfulla låda

Kommentarer
Postat av: Jojo

Kanske dags att uppdatera bloggen lite. Ta bort gravid widgeten och förnya headern... ;)

2011-07-13 @ 13:31:12
Postat av: Jojo

Kanske dags att uppdatera bloggen lite. Ta bort gravid widgeten och förnya headern... ;)

2011-07-13 @ 13:56:05
Postat av: Jojo

Kanske dags att uppdatera bloggen lite. Ta bort gravid widgeten och förnya headern... ;)

2011-07-13 @ 14:02:39
Postat av: jasmine

jo jag vet men jag är inte bra på de där så får se ut såhär tills jag får hjälp med det!

2011-07-13 @ 23:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0