svettigt värre

ush va det är svettigt här hemma idag, riktig bastu! Igår efter att jag kom hem till tullinge igen åkte jag stefan o minjah till tess linus å alicias nya hus =) vi åt god mat å snacka enda fram till 12 tiden! Direkt när vi kom dt satte vi alicia och minja mitt emot varanndra så dom satt och kollade på varandra och då börjar Minjah as garva! hon har skrattat förut såklart men aldrig sådär, hon bara skratta och skratta hur länge som helst å vi med hehe. önskar att jag hade filmat de där men jag har klippet inristat i mitt minne istället. När minjah kom hem och sov för natten sedan låg hon och skratta i sömnen så jag är säker på att hon drömde om alicia ;)
Idag har varit en tråkig dag, har bara städt här hemma och ska fortsätta med de nu sedan blir det prommis med älskade kenzo!


gamla sommar minnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0