ny hårfärg och en rutten tå

dagarna den här veckan har bara flugit iväg. Har varit några dagar i huddinge där dagarna har för det mesta spenderats med systeryster. Tack vare hennes nanny instatser har jag lyckats hinna med en massa som skulle gjorts för long time ago, bla plockat körsbär  och kokat lite sylt som jag har ätit tillsammans med glass och fullkornsvåfflor :) sedan har jag äntligen besökt frisören. Det krävdes 2 besök under 2 dagar för att få de som jag ville men det var det verkligen värt. Gjorde ljusa slingor och sedan en chamange färgad toning under första besöket, andra gången blev det bara en liten klippning :)! är jätte nöjd nu för nu slipper jag bry mig om mitt hår ett tag eftersom det matchar  så bra med min naturliga hårfärg. Har också hunnit med att köpa dop present  samt ett besök hos svärföräldrarna där det bjöds på lika god mat som alltid. Men sedan har det hunnits med något som är mindre trevligt. Jag klippte mina tånaglar nyligen och den luriga nagelsaxen gjorde så att det blev jätte kort i mitten (som ett v såg nageln ut) så jag försökte rädda sitationen genom att klippa resten lika kort, och det blev alldeles FÖR KORT. jag skäms och äcklas över min tånagel som ser ut som en liten stump, men inte nog med att det ser fult ut det gör jätte ont och hela tån är röd och svullen så imorrn måste jag gå till vårdcentralen för att få hjälp med det här. Måste till vetrinären imorrn också för kenzo kliar sig jätte mycket vlket har gett han sår nu :(
Nu ska jag börja med matlagningen och skjuter upp damsugningen till ikväll eller imorrn


me and my crew, även stumpen fick komma med på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0