min budda

sitter med min lillaknubbis som precis ätit sig mätt för nu,men snart blir det till att äta igen för henne innan läggdags!
idag har varit en riktigt lugn dag med lite promenader i solen mys medlilla budda och med rebecca som gjorde oss sällskap ett tag nu på kvällen. har även vägt mig och minjah. hör och häpna minjah är uppe i 6.3 kg nu och andvänder nästan bara strl 62 i kläder. hon äter verkligen upp mig för mina boobisar har minskat rejält i storlek sistatiden och likaså jag. är nere på 47 kg nu alltså 1 kg mindre än innan jag blev gravid. helt sjukt, amming är värsta bantningskuren ju för jag äter ju hur mycket som helst! eftersom jag nu gott kan gå upp 1 kg har jag ätit extra mycket kakor och sånt idag :)  dockvill jag ju fortfarande börja träna och bli fit men det får vänta till hösten då jag också ska sluta amma och säkert kommer  öka i vikt igen..
nu har lilla budda lessnat, time to eat again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0