fuktiga helgen

den här helgen blev min första barnfria, eller inte hela helgen såklart men i fredags åkte jag till grönan och kollade på ziggy marley =) minjah hade de bra hos sin farmor och farfar och direkt efter konserten åkte jag hem och väntade på  mitt hjärta! lördagen spenderades på olika badplatser, jag stefan kenzo och minjah gick ner till tullinge strandväg och stannade på 2 badplatser innan vi hitta den perfekta badplatsen där det inte var några andra. kenzo badade för fulla muggar, stefan doppade sig och jag blev typ kastad ner i vattnet, är lite av en badkruka så behövs lite styrka för att få mig att bada ;) när vi kom hem efter nästan 3 timmar gick det inte mer än 1 timme innan säng,vardagsrumms mattan och köksgolvet var ner pissat av kenzo som fått i sig lite för mycket kallsupar. I söndags jobbade jag 6 hela timmar, så efter jobbet vart de bara en massa goss med älsklings minjah.
Imorrn ska jag hem till huddinge och passa storhundarna, sover nog över där så har katterna sällskap också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0