ångestfylld

hela den här veckan har varit fylld av ångest eftersom jag ska jobba nästa vecka. Har ju jobbat förrut och det går an när det är några timmar men nu ska jag jobba typ 8-4 måndag-fredag... ush jag gillar inte den tanken! att vara ifrån minjah så pass länge när hon fortfarande ammar. Men kommer ta en dag i taget och funkar det inte så gör det inte de. Jag måste faktiskt bli bättre på att säga nej till jobb för det är inte kul att gå runt med ångest för att tillfredställa andra! det borde jag lärt mig redan
Nu ligger minjah och sover på mitt bröst men när hon vaknar ska vi gå ner och köpa middag samt lördags godis. Så snart blir det lördagsmys och jag tänker gulla extra mycket med mitt hjärta ikväll
vackraste på jorden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0