uttråkad/ Min första kärlek

När jag jobbar längtar jag efter att få vara ledig men när jag väl är ledig som ikväll är jag bara uttråkad.
Har redan kollat på hela säsong 4 av sex and the city och skulle vilja gå och sova men de kommer nog inte gå.
Tänkte fortsätta på min 30 dagars lista

Dag 2 – Min första kärlek
Har varit kär flera gånger och när jag tänker tillbaka på min första kärlek tycker jag att de faktiskt inte var någon riktig kärlek. Min första RIKTIGA kärlek är Stefan, fadern till min dotter. Det var verkligen love at first sight. Hade aldrig tidigare haft ett seriöst förhållande innan honom och det tog mig säkert 1 år innan jag förstod hur man faktiskt betedde sig i ett riktigt förhållande. Så han är min första kärlek, männskliga. Dock känner jag en enorm kärlek till Madicken min hund som jag till slut gick miste om (eller mamma tog över henne) och likaså min katt Lill kissen, hon var en julklapp av stefan och blev min ersättningsbebis när jag hade en jobbig period i livet. Hon är fortfarande min ögonsten fast hon inte bor med mig längre.

............................ Nu har Minjah vaknat också och hennes rörelser och sparkar börjar faktiskt bli så starka att det kan bidra till att jag får svårt att sova, så får räkna med att va uppe ett tag till. ska göra lite glass med varma hallon nu och sätta igång med satc säsong 5 :)

Stefan och jag sommaren 2008
Madicken min lilla apa och jag på höst promenad 2007. Fick syn på en mosad padda som Madicken tyckte va otäck, tina fick de på bild.
Min lilla kisse som ogillar när uppmärksamheten är på datan istället för henne

Kommentarer
Postat av: tina

haha alltid tassen upp! <3

2011-01-09 @ 08:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0