Ledig, woohoo

Kom hem från jobbet nyss, och de känns så skönt för nu är jag ledig i några dagar och det behövs verkligen!
När jag är klar här framför datorn ska jag sortera min tvätt och göra lite ordning i garderoben, sedan ska jag hem till mamma och pappa i huddinge och mysa med alla hundar och katter tills Tina har slutat skolan för då ska vi åka på vatten gympa eller mamma plask som de så käckt heter. Ska bli nice att få röra på sig, känna sig viktlös och chilla i bastun men framför allt umgås med min fru och bara ha mamma bebis mys.
Får se vad kvällen har att bjuda på sen för det är fortfarande oklart.
Sedan blir det lördag och då är det tjejmys igen med frugan och fina Elin som jag inte har träffat på evigheter. Har ingen aning om vad som är planerat men det kommer bli mycket trevligt det är jag säker på.

 


Kommentarer
Postat av: jojo

Bor du inte med pappan till ditt barn? är själv ensamstående ung mamma därför jag undrade. Fin Blogg :)

2011-01-14 @ 22:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0