fredag lördag sömnlösa natt

ush fyfan vad jag är trött, nu är det typ 3e eller är det 4e natten som jag inte har kunnat somna. Ligger och vrider å vänder på mig timme ut och timme in, och jag förstår verkligen inte varför eftersom att jag jobbar varje dag och verkligen är trött borde de inte vara något problem med att somna men det är det minst sagt!
Igår natt när jag jobbade gick jag och la mig typ halv 12 men somnade inte förens någon gång mellan 4 och 5, sen vidare och jobbade på dagen. Dock bara 2 timmar vilket va jävligt soft :) efter work var det stor handling och sedan hem till ann och habbe där vi uppdaterade babymage bilder, svängde förbi Johan också som fyllde år...Väl hemma igen blev de en pizza och sedan någon gång efter 12 somnade jag i soffan, vaknade vid 3 å var klarvaken. Ja sedan mellan 3 å typ halv 8 har jag försökt att somna om, kollade på några avsnitt av satc ihop om att de skulle få mig att somna men icke. Nu är det en timme kvar tills jag ska åka till jobbet så ska äta frulle å fixa matlåda nu..

Magen v 26


Kommentarer
Postat av: ????

Vad jobbar du med ?

2011-01-09 @ 17:01:49
Postat av: Fanny

Helt underbart med babymage.

2011-01-10 @ 17:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0