en massa jobb

Har precis avslutat en dags arbete, men de va riktigt roligt! Har fått jobba med mitt kontakt barn i hans skola, och vi satt inne på hans rum hela fritids och bara pratade. Minjah sparkade en massa idag när vi var omringade av alla barn. Två söta tjejer kom och klappa på magen och barn säger alltid så lustiga saker, haha en av dom frågade om jag var smal i vanliga fall, he-he... Tror hon bara menad väl dock för hon tyckte min mage var ganska liten trots allt.
Det är många som tycker min mage är ganska liten men jag kan stolt säga att den ligger precis på medialen av vad magar i min vecka ska ligga på. Och i övrigt är jag inte så liten heller, vägde mig i fredags i badhuset och vägde då 57 kilo, alltså ca 9 kilo mer än vad jag " i vanliga fall" väger.
Imorrn ska jag till mvc igen och då kanske vi går ner till förlossningen buhu, spännande men läskigt. Efter det blir det jobb i 30 timmar!! jobbigt men kommer vara så värte den 27;e.

Dags att börja med maten nu, blir nyttigt idag med tonfiskröra och ris med kokta grönsaker. Och sen får de bli en semla efter för att kompensera med lite onyttigt också =)


Kommentarer
Postat av: din tjocka bästis hihihoho :)

haha i vanliga fall ;') 57kg för din längd är nothing!! dont worry be happy uuuuh uuh oooh :D

tonfiskröra is the shit! <3

2011-01-18 @ 18:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0