Dag 1 – Presentera mig själv.

Ush hatar egentligen när man ska beskriva sig själv och så men jag gör ett försök ;)
Jasmine Emilia Susanne Lundberg är jag och föddes 5 oktober 1990 på hs.
20 år alltså, älskar hundar (nästan besatt) kläder, kändisar och typ musik. Familjen och mina NÄRA vänner också förstås, för jag har svårt att släppa in folk i mitt liv och föredrar att ha några få riktigt nära vänner än 100 bekanta/vänner typ.Nu sedan jag blivit gravid har detta blivit ännu tydligare då man verkligen märker vilka som står kvar vid ens sida, å dom människorna kommer jag hålla fast med ett järngrepp ;). Aa de e väl typ de, önskar jag kunde säga att jag älskar träning och hälsa men de gör jag inte även fast jag tidigare varit lite av en sport tjej.

Japp de va de, nu har jag lite brottom för jag ska åka till jobbet om typ en timme å jag äter fortfarande frukost och luktar svett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0