bad update

Har inte suttit framför en dator på jätte länge känns de som bara för man inte har någon haha, fast så länge sedan var de faktiskt inte!
Dom senaste dagarna har jag som sagt varit ledig och det har varit så jävla skönt. I fredags gick jag och Tina på preggo sim men dock hade tina kollat fel på vilken tid de började så vi missade de, men jag kom in gratis iaf och vi passade på att göra egen vatten gympa samt simma några längder.Kändes skönt efteråt då man va helt färdig. Åkte hem och åt middag med pappa efter simmingen.
Lördags kom Ann och Habbe över på snabbfika sedan åkte jag hem till huddinge lämnade älskade Mara och fick sedan skjuss till farsta, där mötte jag Tina och tillsammans åkte vi hem till Elin och Hedvig. Vi köpte jätte god thaimat av en stumbrud som inte kunde hålla koll på vad man beställde och åt en jäkla massa snarre, jag mådde nästan illa när jag åkte hem för jag hade pressat i mig så mycket godis. Vi "kollade" på Notting hill också men de blev mest en massa snack =)
Söndag var bara vilo dag, rensade upp i garderoben också vilket verkligen behövdes, nu är det lite ordning bland alla kläder hemma och jag behöver bara köpa några snygga korgar att lägga i vantar mössa och allt sådant i.
Idag har jag jobbat sedan kl 10 och behöver gå hem och äta nu för jag jobbar varje dag resten av veckan, dock inte fredag men då har jag en massa andra planer, bla att faktiskt komma i tid till mamma plask (;

Fick fina babymage bilder från Sandra men eftersom det är bibloteks dator går det inte att spara bilder så de läggs upp vid ett annat tillfälle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0