15 januari

Idag är det redan mitten av januari 15e, 3 månader kvar till BF och min syster Paulines födelsedag GRATTIS FINA DU <3
Ska fatta mig kort för jag sitter hemma hos Elin med Tina å massa gott snask och filmen har precis börjat.
Igår när jag var hemma hos mamma och pappa blev jag så förälskad i lilla Mara att hon fick följa med mig hem och jisses vilken trött valp de där är. Vi kom hem vid 10 igår kväll gick och la oss direkt sedan sov vi till klockan blev 8, då gick vi bara ner och kissade sen fortsatte vi sova till halv 12 och jag fick väcka henne för hon ville inte alls gå upp upp utan ligga och gosa i sängen hela dagen.
 Nej tack för idag nu måste jag hänga med i filmen :)
 
Mara sover med figaro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0