v 32

fredag idag vilket innebär ny vecka, går in i vecka 32 nu. Imorse var det samma rutin som varje fredag alltså sim lektion i salem. var hemma och åt lunch men var bara irreterad (blir många såna dagar nu) åkte iväg till huddinge hallen för mamma plask och frugan gjorde mig genast på bättre humör. åh så glad att ví går igenom det här samtidigt. Efter vatten gympan kom tinas mamma och hämtade oss så åkte vi hem till till tinas föräldrar. Blev bjuden på wallenbergare som va grymt gott. förrut hängde jag där varje dag men nu sen jag flyttat har jag knappt varit där så de va lite nostalgisk att vara där igen. vi satt i timmar vid middags bordet och pratade om  allt mellan himmel och jord, gammla minnen och bebis förståss. riktigt trevlig kväll
Sedan åkte jag o frugan till solgård hämtade upp Aroz och åkte sedan hem till mig för att jag ville visa upp min barnvagn :) tänkte visa upp bebis kläderna också men eftersom de ligger längst in i förrådet pga renovering av sovrummet kom jag inte åt dom. Inte kul för jag brukar ta fram bebis kläderna typ 1 gång om dagen för att matcha ihop beundra och sedan vika fint igen, hehe lite sjukt kanske men det blir ju på något sätt så verkligt när man ser dom små kläderna och tänker sedan att min dotter snart ska använda dom.
Ne nu måste jag sova, ska jobba imorrn :( ush vill verkligen inte 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0