simmardagen

Idag är det redan Fredag igen, är redan trött för imorse gick jag upp tidigt för att ha en sim lektion med mitt kontakt barn. Sedan åkte jag raka vägen hem köpte lite lunch och åt. Eftersom det är fredag idag betyder det att jag ska bada 2 gånger, först på jobbet som sagt sedan är det ju vattengympa med frugan. Gillar faktiskt mamma plask hehe, det kändes rejält i ben och armar vissa övningar och det betyder ju att det är givande, tyvärr hade jag en grym halsbränna som förstöde på slutet lite. Börjar bli så sugen på att börja springa och träna nu, vilket jag aldrig varit tidigare. Hoppas viljan håller i sig till våren.
Efter vatten gympan blir det lite stressigt för jag ska jobba inatt, hoppas det blir lugnt för om jag känner mig själv rätt kommer jag vara ganska slut efter vatten gympan.
Juste, börja ju bli dags för mig att införskaffa barn vagn och jag har alltid tänkt mig en bugaboo just för att dom är så lätta men Ann har hittat en ännu bättre (tror vi) jätte fin vagn som heter i'coo (pii) som vi ska kolla på. Då får man liggdel,sittdel med inbyggda högtalare, och bilbarnstol som kan sättas på vagnen helt ny för ungefär samma pris som en begagnad bugaboo. Både jag och Ann föll för den lila vagnen, men får se hur det blir vi ska iaf åka till affären snart och spana in den :) längtar

Ne nu vill jag åka till castello och köpa deras goda semla, men ska försöka stå emot frestelsen och köra nyttigt idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0