ooh what a day

jobbade inatt och blir väckt av att min avbytare kommer en halv timme tidigare, där låg jag i pyjamas och sov lixom. Så då var det bara att hoppa upp och bädda och ta nattdisken. När jag åkte hem hade klockan endå hunnit blivit 11. Var så jävla hungrig så jag vart tvungen att ta en brunch i tumba, i love foccacia! träffade Milla och bebis Melissa där och fick se Melissa för första gången irl, så liten och söt. Efter brunchen var det hemåt som gällde. Fick panik när jag var hemma för att jag är så jävla trött på att vara tjock nu, vill kunna ha kläder som jag brukar ha. Min rumpa har blivit gigantisk för att matcha mina nyvunna lår, börjar bli tröttsamt.Aja nog med klag, hämtade mina räkningar också, betalade dom sedan åkte jag hem till mamma pappa å alla djuren. La mig på sofflocket direkt och fick sällskap av alla 4 hundarna i samma soffa, det va jätte mysigt! När mamma kom hem kollade vi på lite datorer jag ska få samt en bänk som är tänkt att jag ska ha i hallen så kan man sitta och förvara på samma gång, praktiskt måste det vara när man bor litet.

Nu ska jag snart åka hemåt igen, kom på att jag har tvätt tid nu men måste vänta på att mamma och pappa kommer in från promenaden så pappa kan köra mig:) lat tjockis här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0