dålig uppdatering utan dator

men nu har jag fått låna hem sofies dator ett litet tag iaf =) är jätte trött å efter sömnlösa nätter med en massa ryggvärk så nu vill jag bara skriva att jag har fått vagnen, sprillans ny i'coo pii 2011 och betydligt dyrare än beräknat men den e grym. blev en mörk lila ligg och sitt del och sedan en svartbil barn stol som kan sättas på chassit.
Tack tack tack Ann och Habbe <3





bil barnstolen jag har är dock helsvart.

Godnatt imorrn ska jag upp tidigt för ett lång besök på sabbatsberg sjukhus ch jag hoppas inte sl krånglar som vanligt

Kommentarer
Postat av: Pauline

Fint!

2011-02-19 @ 22:04:26
Postat av: jenkan

Gud vilken fin vagn, Och vad mysigt det verkar vara att vara gravid =D Onskar verkligen att jag fick vara med under det har, Men nar nasta unge kommer, Da ska jag fan vara hemma, LOVAR !!!

Alskar dig gummsi flummsi!!! <3

2011-02-23 @ 16:35:35
URL: http://marjen.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0