barnmorskan

Sitter här precis hem kommen från bm. Det gick bra och jag hade tydligen en sammandragning när vi skulle mäta magen, jag är väldigt dålig på att känna när de kommer för min mage är alltid ganska hård men antar att dom kommer bli starkare i slutet och därmed kännas mer också. Mag måttet låg 30 cm vilket är samma som förra gången och lilla Minjah ligger alltså då ungefär precis på medel eller strax under. hjärtljudet lät octkså bra, tror det låg på 140. Slapp ta blodprov även denna gång så det blir väl nästa gång, ush gillart INTE. Vägde mig också och vägde 60 kg, men om man ska vara helt rättvis borde man egentligen ta bort ett halv kilo iaf för att kläder jag hade på mig. Men hur som helst har jag nu gått upp 12 kilo från min vanliga vikt och 10 kg sedan första in vägningen. Hoppas nu innerligt att det bara är något kilo kvar att gå upp för jag hade ju faktiskt tänkt att gå ner det mesta av preggo vikten till slutet av sommaren. hmm, får se hur det kommer gå kommer nog behövas en hel del träning.
Oj vad tiden rinner iväg när man sitter här, jag måste sätta igång med dagens sysslor innan jag ska iväg till körskolan.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha, då är du uppe i min vikt! Grattis!

2011-02-19 @ 21:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0