alla <3 dag

igår var det som sagt 14 f3bruari vilket betyder alla hjärtans dag, 8 veckor kvar till BF och Max födelsedag.
Tidigt på morgonen åkte jag in till stan för att göra lite tester, 2 timmar tog det och efteråt var jag ganska slut. Hemma igen var det dags för powernap, sedan vaknade jag i panik och sprang ner till tåget. Tåget var såklart försenat så jag var typ 30 min sen till körskolan, det var inte kul men jag hann iaf köra 20 min.
Efter lite bilkörande åkte jag raka vägen ut till landet där de var kalas för maxen, det blev en massa tårta, kakor och kex :) men det var trevligt, det blev ganska sent hemma hos familjen Magnusson så när jag kom hem vart det sängen på studs, eller a nästan hann ju med ett avsnitt av solsidan men sedan blev ögonlocken för tunga.
Nu ska jag pallra mig upp ur sköna sängen och äta frulle. Blir övingskörning idag med och efter det är det dags för renovering av sovrummet ÄNTLIGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0