happy minjah

imorse var det planerat att gå till föräldra gruppen på bvc men när klockan ringde kände jag ingen ork till de, har ingen lust alls egentligen att gå dit och samtala om alla vardags problem men kanske går dit nästa gång för minjah's skull! Fick iaf ligga och dra mig i sängen länge innan vi steg up och gick ut på prommis. därefter blev det städning innan Ann kom på en fika. Minjah tyckte farmor var lika rolig som vanligt :)Sedan fick det bli en kort promenad med vildingen Kenniz eftersom han slet upp sina tramdynor igår när vi kasta boll. Till middag gjorde jag taco paj som jag tyvär mådde illa av efter, för mycket smör smak :( Dags för dush medan Minjah kollar på sin favorit Gummy bear nuki nuki sen ska jag äntligen se slutet av seven pounds
världens gladaste bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0