slut på helgen..

helgen har rusat förbi som vanligt, i lördags gick jag upp TIDIGT och åkte iväg hem till Anne och habbe där jag stannade hela dagen och kvällen, var riktigt skönt och uppskattat att få komma ut ditt och snacka, vila och äta gott! Sedan idag fick jag och baby fin besök utav Sofie och lex som stannade fram tills det var dags för middag,sliskig pizza för mig och en närande palsternacka puré till Minjah. Desutom gjorde Minjah något nytt idag, hon låg på magen fullkomligt nöjd, (hon har alltid blivit ledsen innan) och var såååå när att vända sig om från rygg till mage! min tjej det.
Nu är det snart måndag igen, ganska skönt endå för jag längtar till svenska hollywood fruar och till helgen som kommer :) natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0