nu ere fredags mys

kvällen är här och jag ska bara mysa med minjah tills vi sommnar. eller jag ska ha litet weeds maraton, ska ladda ner säsong3 nu så den finns redo. min arbetsdag idag har varit soft, legat på stranden större delen av dagen och lyckats proppa i mig pannkakor,bullar och glass och spelat en massa uno. Nu när jag kom hem så kände jag dock av lite solsting eller möjligtvis näringsbrits så gjorde en lite hälsosammare middag, lax broccoli färskpotatis och hallomi. nu blir det maraton tills mörkret faller

Kommentarer
Postat av: <<<

är du och pappan till barnet tillsammans?

2011-08-07 @ 15:05:17
Postat av: vilja

det undrar nog alla..

2011-08-08 @ 21:51:07
Postat av: jasmine

ne

2011-08-11 @ 11:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0