nöjd tjej

oh yes en dag kvar på jobet sen ere klart! dagarna går fort endå och idag var det ett besök på musik museet som stod på agendan. därefter kom habbe och hämtade mig i tumba och vi rulla hem till grödinge där ann stefan och älsklings minjah väntade. Men också varma mackor och en grym vitchoklad /hallon mouse cheescake, mumma tog 2 bitar eftersom jag måste börja göda min beniga röv. Minjah var riktigt glad och skratta JÄTTE mycket åt sin farfar och hans hand. Hon är verkligen en glad skit, en duktig snäll och nöjd tjej! Har varit lite bekymrad över hur hon ska klara veckan med bara flaskan på dagarna med det klarar hon galant (bara om det är bröstmjölk i) napp har hon börjat gilla igen också och skratta gör hon varje dag, kanske alla 3 månaders baby's gör jag vet inte men känns som att hon är en väldigt duktig bebis. desutom sover hon hela nätterna ca 8 timmar! Det är min tjej det, måste ju skyta lite eftersom jag är så stolt över min dotter. Väl inne på det spåret är jag också nöjd över stefans insats denna vecka som har haft minjah kenzo och tandvärk men endå lyckats ha städat hemma varje dag! nu dags för några avsnitt av weeds och sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0