lill lördagen

har precis dammsugit för tredje dagen i rad! blir ju aldrig rent känns det som och jag fattar inte varför men antar att kenzo är den stora boven i dramat. nu är det iaf färdig städat och nu ska jag bara ta de lugnt fram tills typ 6 då jag ska börja md min thaigryta, längtat efter den maten länge nu och idag käner jag att jag har tiden och orken till att göra den!  Gårdagen däremot bjöd inte på någon matlagning alls. Åkte ju till skäris med jennica hennes mami och minjah, hittade inget av det jag kom dit för att köpa. Inte ens ett ynka litet rea plagg, för efter att jag fick Minjah så märker jag hur jag värderar pengar helt annorlunda, känns onödigt att shoppa tex en tröja till mig själv när man kan få 3 tröjor till minjah för samma pris. så inget köpt igår med andra ord. Efter skäris åkte vi hem till mig hämta kenzo och vidare till tumba var där ett tag sedan hem igen och då kom mártin och slutligen stefan också. På kvällen fick Minjah visa jennica och mártin hur fint hon kan skratta innan hon nattades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0