helgen

helgen har varit riktigt slapp, lördagen iaf. sov länge åt pizza kollade klart på weeds och gick ut till skogen med kenzo. hittade ett nytt ställe där han kunde springa lös på men han lyckades såklart hitta ett lerträsk så vi fick gå ner till sjön och kasta lite pinne också och då vart han ren igen. Minjah har börjat ogilla att ligga i vagnen då hon har kommit på att det är mycket roligare att vara uppe i famnen och se sig omkring. Så jag bar runt på henne och fick gratis armträning samtidigt! I söndags var det jobb för min del, ganska konstig arbetsdag må jag säga eftersom dagen spenderades på elgiganten för lyssna på ALLA deras damsugare. Slappt kan tyckas men jag var helt slut efter att ha stått och lyssnat på damsugarna så väl hemma igen efter 4 timmar fick stefan laga maten medans jag njöt av att boxern funkar igen. Åt en massa godis och somnade faktiskt på soffan för första gången på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0