god morgon torsdag

Redan torsdag men det känns som tisdag, den här veckan har gått jätte fort tycker jag. I tisdags vart det vaccination vilket också inkluderade vägning och mätning. Vaccinationen var verkligen hemsk att se, stefan fick hålla i Minjah medan jag satt och bet i händerna, desutom var barnmorskan barsk och stressig vilket gjorde det ännu mer synd omlilla älskling. Vägning och mätning av Minjah var däremot lite roligare, 6770 g och 64 cm lång, vilket innebär att jag är bara 1 meter (99 cm)längre än Minjah och då är hon 3,5 månad gammal, kan tro att hon iaf kommer bli längre än mig!
Tillbaka till vaccinations historian, Minjah blev lite febrig och gnällig på  kvällen sedan och sov till typ halv 1 på onsdags "morgon" med typ 3 mat uppehåll under morgonen. Då hann jag bara bädda sängen och slänga på mig lite kläder innan Sandra Micke och Liam kom på besök en snabbis, fikade på stefans cheesecake innan de åkte igen sedan vart det soffan resten av dagen och kvällen med tanke på det tråkiga spö regn vädret. idag ser det ut här innefrån att vara bättre väder, hoppas på det håller i sig
ingen bild kan tydligen laddas upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0