...

igår vart det e tur till grödinge där Minjah fick hälsa på farmor och farfar, faster farbror och kusin. Dock så råkade både jag och Minjah somna knappt en timme på soffan och när vi vaknade var det dags att ta bussen tillbaka, lite trist! På kvällen sen somnade Minjah halv 10 vilket betydde att hon inte en ens hunnit få på sig pyjamas så hon fick sova i sina kläder för när jag la ner henne i sin säng vid 11-halv 12  visste jag att vaknar hon nu är hon vaken 1 timme sen vill hon äta 1 timme så det fick bli så. Detta resulterade i att hon vaknade kl 3 inatt och därefter har hon sovit hos mig i min säng.Nog om det, nu ska jag ut med kenzo ett tag sen åka och fika med mormor,mamma och syster därefter bli det nog en sväng hem till tina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0