fortsättning mjukis byxe dagen...

gud va härligt det var i vårsolen idag, var ute en timme på eftermiddagen och förvånades av hur fint och soligt det var trots att klockan var runt 5, sommartiden har sina fördelar.
Fick ett samtal från andra sidan jorden idag också vilket inte är varje dag man får :) kooooom heeeeeeeeem nu tycker jag <3.
kvällen har varit riktigt chill, ätit jätte god gräddig kyckling och kollat på en unge i minuten och bara slappat. Både jag och kenzo var ganska utmattade efter promenaden så vi behövde nog ta de piano (;
Nu ska stefan sätta upp sista listen sedan går vi och lägger oss och kollar klart på 'Låt den rätta komma in' som vi somna ifrån igår.
Imorrn hoppas jag att jag är lite piggare så jag kan ha hemma fixar dag här..

dagens träsktroll

blöta tröttmössor
(och jag har fått en jätte röv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0